Even bijkletsen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Even bijkletsen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Even bijkletsen

Door: Lieke en Hans-Peter

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

22 December 2010 | Singapore, Singapore

Hallo mensen,

Het is alweer een tijdje geleden. We zijn allebei aan het werk, waardoor het bijhouden van de website wat minder hoog op ons lijstje staat.
Om jullie toch een beetje op de hoogte te houden, hebben we in het kort even opgeschreven wat we gedaan hebben.

- Lieke is begonnen met werken, momenteel zijn er nog geen kinderen. Deze beginnen 10 januari. Tot die tijd is Lieke vooral bezig met het klaslokalen inrichten, kaften van boeken, tellen van materiaal, coachen en sturen van Chinese collega’s en het allerleukste knippen van allerlei materiaal ;).
- Onze eerste visite is langs geweest. De tweede week van december waren Kees en Kaisa hier, ze hadden een tussenstop van een aantal dagen, voordat ze doorvlogen naar Nieuw-Zeeland. Hans-Peter had vrijdagmiddag al met Kees afgesproken en hebben de omgeving van het hotel en een stukje van Marina Bay verkend. Zaterdags hadden we met zijn allen afgesproken en zijn we naar Harbourfront geweest. Daar vooral in Vivocity rond gelopen, waar de kinderen met waterfonteintjes aan het spelen waren.
- We zijn het 19 december dan eindelijk naar Mac Ritchie Reservoir geweest. We hebben daar de Prunus trail gelopen, wat een boardwalk is. Weer een aantal dieren gezien en we hebben ons goed vermaakt daar.
- Ook hebben we met regelmaat gezwommen in het zwembad van de NTU. Waaronder een keertje met Daniel, Siri en Rut.
- Het regenseizoen lijkt zijn hoogtepunt alweer voorbij, het regent nog wel regelmatig, maar niet zoveel als in november. Nu zien we dagelijks de zon en zijn de temperaturen ook weer ouderwets Singaporees. Wat dus inhoudt 32 graden en lekker vochtig.

Allemaal hele fijne kerstdagen, maak er een paar mooie dagen van! Wij denken aan jullie en tot snel.

Liefs vanuit Singapore

• 26 December 2010 - 17:59

Clara:

Ik waardeer het bijzonder, al je verhalen over jullie leven in Singapore.
    En dat je nu wat korter van stof wordt, ja...je bent niet voor niets een werkende vrouw.
    Fijne tijd in Maleisie en Melakka.
    We bellen of skypen 31 dec. tijdens jullie jaarwisseling, dan hebben we nog geen buikkramp-loop van de oliebollekes.

• 27 December 2010 - 09:54

Eva-Maria:

Leuk die blotebillenorchidee!(of te wel de Nudus Sedes orgidee :) Veel plezier in Maleisie! xx