Start van ons leven samen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Start van ons leven samen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Start van ons leven samen

Door: Hans-Peter, Lieke, Ticho en Drevertje

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

07 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Even een bericht om te laten weten dat Ticho en Lieke goed zijn aangekomen voor degene die dat nog niet wisten.

5 februari vlogen ze met Singapore Airlines. Vooraf ging alles gesmeerd en om 10 uur zaten ze keurig in het vliegtuig. Nog maar 13 uur te gaan ...
De vlucht zelf ging prima. Ticho heeft zich uitstekend gedragen, hij heeft veel rondjes gelopen, de steward(essen) bezig gehouden, tv gekeken, andere mensen vermaakt en gelukkig ook 2x anderhalf uur geslapen. Lieke daarentegen heeft tijdens de gehele vlucht 15 minuten haar ogen dicht kunnen doen en was verder vooral druk met achter Ticho aan lopen. Hans-Peter was gedurende een deel van de reis nog druk met het appartement in orde maken en boodschappen doen. De rest van de tijd sliep hij (nou ja, hij lag wakker en na te denken).
Na 12 uur vliegen landen Lieke en Ticho om 5.50 in het donker in Singapore. Leuk om alle dingen weer te zien en te herkennen. Het voelde wel een beetje als thuis komen. Erna snel de buggy ophallen, door de douane en de tas ophalen om na een snelle knuffel en kus in de taxi naar huis te stappen. Ticho was doodop en had het in de taxi wel gehad, die wilde alleen maar slapen. Hem dan ook meteen in bed gelegd en rond 1 uur maar wakker gemaakt. Daarna even boodschappen gedaan, vroeg gegeten en Ticho weer op bed gelegd. Ook Lieke en Hans-Peter lagen er vroeg in, want die vielen ook om van de slaap. En toen werd het 12 uur en lagen we klaarwakker te wezen. Fijn die jetlag!! Er maar uitgegaan, Ticho een tijdje laten spelen en wat gegeten om tegen half 2 weer naar bed te gaan. Eerst nog een half uurtje ofzo gekletst en erna in slaap gevallen. Op naar de eerste echte dag in Singapore en het begin van ons leven samen!

Groeten

• 07 Februari 2014 - 09:21

Helene Van Baekel (Leen):

Hey Lieke en fam.

Wat ontzettend spannend allemaal.
    Ik wens jullie heel veel geluk toe samen

Veel liefs .. Leen

• 07 Februari 2014 - 13:26

Ivo:

Hoi,

Fijn dat de reis goed is verlopen. Hopelijk is het nieuwe appartement snel jullie thuis.

Gr. Ivo

• 08 Februari 2014 - 08:31

Dick Roumimper:

Hallo Hans -Peter, Lieke en Ticho, goed te lezen dat jullie zijn aangekomen. Heel veel plezier samen, nu nog met 3 straks met 4.
    Gr. Vanuit n regenachtig Zoetermeer.