Terug naar Singapore - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Terug naar Singapore - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Terug naar Singapore

Door: Hans-Peter en Lieke

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

30 Maart 2013 | Nederland, Delft

Hallo,

Zoals de meeste van jullie wel weten, gaan wij terug naar Singapore. Ditmaal weten we niet hoe lang we weg zullen blijven. We zien wel hoe het gaat met de economie hier en daar.

Maar goed, dit houdt dus een boel veranderingen in de komende tijd. Het begin al snel, 11 april vliegt Hans-Peter naar Singapore om 15 april aan de slag te gaan als Scientist II bij IMRE.
Zijn vluchtgegevens zijn:
11-04 18.45 Amsterdam-Frankfurt, aankomst 19.55. Vluchtnummer 997
11-04 21.35 Frankfurt-Singapore, aankomst 12-04 15.55. Vluchtnummer 778

Hans-Peter gaat dus al erg snel weg, maar komt ook al snel weer terug naar Nederland om vakantie te houden. Kijk maar!
25-06 23.05 Singapore-Frankfurt, aankomst 05.40. Vluchtnummer LH 779
26-06 09.05 Frankfurt-Amsterdam, aankomst 10.15. Vluchtnummer LH988

Maar wat doen Lieke en Ticho in de tussentijd? Die blijven de rest van het jaar nog in Nederland, omdat Lieke haar school moet afmaken en de andere dingen (huis verkopen, meubels verkopen, abbonnementen opzeggen, enz, enz) moet regelen.

Volgen jullie ons weer?
Groetjes

• 01 April 2013 - 14:02

Antoinette Prins:

Hallo Lieke en Hans Peter en Ticho.

Eindelijk is het dan zover dat Hans Peter weg gaat het is altijd te snel maar wel weer lekker dat jullie nu weten waar jullie aan toe zijn en hij is immers alweer gauw in Nederland om vakantie te vieren. En voor je het weet is jouwstudie af Lieke en kan je er achteraan met Ticho en zijn jullie weerlekker bij elkaar. Hopen dat de verkoop van jullie huis snel verloopt zodat alles geregeld is voor jij weggaan Lieke dat zou wel fijn zijn.

Wij zien jou Lieke op 20 April en Hans Peter een hele goede reis en hoop dat je weer een fijne werkkring hebt daar. gr Henk en Antoinette