Op naar het eerste bezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Op naar het eerste bezoek - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Op naar het eerste bezoek

Door: Hans-Peter en Lieke

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

30 Januari 2011 | Singapore, Singapore

Dag allemaal,

na een vreselijke lange radiostilte ;), willen we jullie weer verblijden met een klein verhaaltje. Hebben jullie al last van afkickverschijnselen gehad?

De afgelopen tijd zijn we erg druk geweest met ons werk. Op Hans-Peter zijn werk gaat het allemaal goed, momenteel is hij bezig met het schrijven een artikel en een rapport. Bij Lieke gaat het wat minder. Er is vrij veel spanning tussen twee collega's, ze werkt met een special needs kindje en maakt lange dagen. Hierdoor doen we doordeweeks niet zo heel veel meer, behalve op de bank zitten en af en toe een rondje lopen door de buurt.

In het weekend daarentegen doen we nog altijd leuke dingen zoals:
- wezen bowlen met wat collega's van Hans-Peter
- filpmjes gekeken (Winter's Bone en The Town)
- wezen 'shoppen'op Orchard Road
- naar Lakeside geweest om te relaxen bij het park.

Verder ook bezig geweest met de voorbereidingen voor onze eerste bezoekers. Er moesten spullen gekocht worden en het huis moest natuurlijk helemaal schoon zijn. Daar zijn we nu helemaal klaar mee.
Dus Clara en Arie, kom maar op! We gaan er een leuke tijd van maken!

Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed!? We horen graag van jullie!!

Veel liefs

Ps.
@ Judith, gefeliciteerd met je punt! Op naar je meesterproef!! Zorg dat je in juni een feestje kan vieren!! (geldt natuurlijk ook voor Karen en Miranda). Zet hem op!

@ Roy en Tessa, dat zou inderdaad erg leuk zijn. Hebben jullie ons skype adres?

@ Eva-Maria, ja dat is inderdaad steamboat. Beetje jammer dat je reisgenoot er toen ziek van is geworden. Wij hadden gelukkig nergens last van.

@ Annemieke en Judith, Fatma is ons knuffellama vanuit Tunesie. Ze was zo overstuur vanwege de gebeurtenissen in Tunesie. Maar nu is alles weer goed hoor ;)! Peli is een knuffelkraanvogel die we in Jurong BirdPark hebben gekocht.

• 15 Februari 2011 - 20:15

Celesta:

Heeeej lieke! (en hans-peter natuurlijk)

Hoe is het daar allemaal? Ik heb het afgelopen half uur gewijd aan jouw avonturen lezen van de afgelopen paar maanden. Jullie beleven een hoop daar en het klinkt ook echt heel leuk allemaal! Al 2 keer een reisje gemaakt naar Maleisie zo te zien. Zijn jullie naar Kuala Lumpur toen gevlogen of op andere manier? Weet niet precies hoever het van elkaar af is?
    Ik heb ook (nog maar) hele kleine plannen om zuid-oost azie door te gaan reizen vanaf september/oktober! Ben al hard aan 't werk om te sparen en hoop dat 't door kan gaan.
    Verder blijf ik gewoon van jullie verhalen genieten natuurlijk!:D Ik hoop dat jij daar ook nog volop geniet en geen moment het gevoel hebt de verkeerde keus gemaakt te hebben!
    Ik hoop gauw iets van je te horen!

Dikke kus Celesta