Aftellen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

14 December 2013 | Singapore, Singapore

De laatste keer dat er iets geschreven is op deze site is al even terug. Nu dan toch even een kort stukje, want over niet al te lange tijd zullen we als gezin weer bij elkaar zijn.
We kunnen dus gaan aftellen, want onze ticket (Ticho en de mijne) is geboekt. We vliegen 5 februari om half 11 's morgens naar Singapore en zullen 6 februari om 6 uur 's morgens lokale tijd (arme Hans-Peter) aankomen!

Vanaf het moment dat we weer samen zijn, zullen we ons best doen om jullie wat vaker op de hoogte te stellen van Ticho, zijn toekomstige broertje/zusje en onze belevenissen.

Groetjes!

• 14 December 2013 - 20:16

Eva-Maria:

pfff dat gaat wel erg snel..voor we het weten zijn jullie weg! Maar wel fijn om weer bij elkaar te zijn dat begrijpen we best :) en we horen natuurlijk graag álles van jullie, ook over de jongste telg natuurlijk graag!