Nog maar een paar maanden te gaan ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Nog maar een paar maanden te gaan ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar maanden te gaan ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

23 Maart 2010 | Nederland, Delft

Hallo allemaal,

de tijd vliegt voorbij. Hans-Peter en ik zijn erg druk met vanalles regelen voordat het 25 juni is! 25 juni vertrekt Hans-Peter naar Singapore, de datum komt hard dichterbij.

Voor die tijd hebben we nog vanalles te doen. 3 mei gaan we trouwen, daar zijn we druk mee bezig. Het is gelukkig bijna rond. Nadat we getrouwd zijn, kan Lieke haar dependants pass aanvragen. Met Hans-Peter zijn employment pass zijn ze druk bezig, deze zullen we binnenkort wel binnen krijgen. Daarnaast hebben we huurders voor ons, alleen het contract nog ff tekenen. Ook zijn we al bij de GGD geweest, we krijgen Hepatitis A en B en DKTP. De eerste prik al gehad en bijna op naar de 2e.

Dan zijn we srtaks getrouwd en druk met de papieren, dan promoveert Hans-Peter 1 juni nog even snel in Nijmegen. Weer een feest en officieel gedoe, maar dan is dat ook rond. Dan wordt het Doctor Hans-Peter! Daarna wordt het al tijd om afscheid te gaan nemen, want dan vliegt Hans-Peter al. Erna blijft Lieke nog 2 maanden in Nederland om het 3e jaar van haar school af te ronden en haar arbeidscontract uit te dienen. En dan na 2 maanden naar Singapore vliegen om bij Hans-Peter te voegen.

Tot snel weer!