Toekomst / veranderingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Toekomst / veranderingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Toekomst / veranderingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

18 Januari 2010 | Nederland, Delft

Nu wonen Hans Peter en ik sinds maart in ons verbouwde huisje in Delft en zijn druk bezig met werk, school en nieuwe banen, komt er een aanbod uit Singapore!

Singapore? Ja, Hans Peter heeft een aanbod gekregen om voor minimaal 1 jaar, misschien wat langer te gaan werken in een nieuw op te zetten instituut. Hier zal hij een soort van tussenpersoon worden tussen de mensen van chemie en de mensen van biologie ;-) . voor mij zou het betekenen dat ik mijn opleiding, waarvan ik nu in het 3e jaar zit zou moeten stopzetten en mijn werk op moet zeggen. en natuurlijk nog veel meer dingen, zoals huis, kat, financien enz, enz.

Wat moeten we daar nou weer mee? Vooral veel over praten, nadenken wat het betekent voor ons, nog meer praten, nog meer denken en dan uiteindelijk beslissen.

We zitten nu redelijk in de beslisfase, maar wat het wordt, houden we nog even geheim!

Keep you informed ...