Laatste week voor Hans-Peter - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Laatste week voor Hans-Peter - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Laatste week voor Hans-Peter

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

23 Juni 2010 | Nederland, Delft

Hallo allemaal,

de uren tikken langzaam weg totdat vrijdag om half 12 Hans-Peter met het vliegtuig vertrekt. De laatste week is aangebroken en dat staat in het teken van afscheid nemen, dingen regelen en laatste keer iets doen, zoals een dagje uit.

Maar even in het kort de laatste week van Hans-Peter:
Afgelopen zaterdag hebben we een afscheids c.q. verjaardagsfeestje gehad. Het was erg gezellig geweest en we hebben dan ook erg genoten. Zondag is Hans-Peter naar een vriend geweest, die we vrij snel in Singapore weer zullen zien. Maandag zijn we met Jis en Dennis naar Movieworld in Duitsland geweest, wat nog een hele trip was voordat we er waren. De trein had een uur vertraging en in Duitsland stonden we bij elke afslag in de file! Dinsdag hebben we dan Hans-Peter zijn tas ingepakt, kleren en spullen uitgezocht en opgeruimd. Daarna even de stad ingeweest om nog wat dingetjes te kopen en te regelen (lees: medicijnen). Hans-Peter kreeg nog telefoon van de vliegmaatschappij dat hij een enkele reis ticket had geboekt en dat je dan Singapore niet in komt. Hans-Peter heeft uitgelegd dat hij een werkvisum heeft en er een jaar gaat wonen. Ze gingen het uitzoeken en anders belde ze wel weer terug. Niks meer gehoord, maar wel een beetje raar. Je gaat toch nadenken of je wel het land in kan en of je je ticket moet omboeken om te voorkomen dat je er niet in mag.
Woensdag, vandaag dus, hebben Hans-Peter en ik geen plannen, maar we gaan samen iets leuks doen! Nog even samen genieten van onze laatste dagen samen. Morgen heb ik tentamen en gesprek op school, waarna we uit eten gaan in Den Bosch. 's Avonds komen mijn vader en broer die vrijdag mee gaan om Hans-Peter uit te zwaaien. En dan is vrijdag de dag dat Hans-Peter echt gaat vliegen na er zo'n lange tijd naar toe geleeft te hebben en dat zijn leven daar vast gaat beginnen!

Voor de liefhebbers nog de vluchtgegevens:
vertrek: 11.30 met Singapore Airlines vanaf Amsterdam, vluchtnummer SQ0323.
aankomst: zaterdag om 6.05 op Changi International Airport in Singapore.

Tot snel ;), via skype, msn ofzo!

• 26 Juni 2010 - 05:04

Lieke:

even een korte update:

Hans-Peter is vannacht rond kwart over 12 (vanochtend 6.15 lokale tijd) veilig geland in Singapore!

• 21 Augustus 2011 - 13:01

Piet:

JA JA IETS LEUKS DOEN SAMEN...