Update ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Update ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Update ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

08 Mei 2010 | Nederland, Delft

Hallo,

na bijna 2 maanden wordt het wel weer tijd om ff te schrijven hoever we ondertussen zijn!

Afgelopen maandag zijn Hans-Peter en ik getrouwd, wat een heel bijzondere dag was, die ons beide heel veel deed en vooral speciaal voelde!! We hebben dit gevierd met wederwzijdse families en wat vrienden. We willen iedereen die aan ons gedacht heeft en erbij was heel hartelijk bedanken voor de geweldige dag! We hebben echt genoten samen met jullie!!

In het kort onze dag nog ;):
Had niet verwacht dat het me zoveel zou doen! eerst thuis getut en ondertussen foto's gemaakt. Toen Hans-Peter kwam en ik de deur open deed, was hij helemaal stil en begonnen zijn ogen te glimmen! Daarna rustig richtig stadhuis en onderweg foto's gemaakt. In het stadhuis ja gezegd, was wel heel bijzonder. Vond het super om Hans-Peter ja te horen zeggen. Toen we naar buiten liepen stond de rest van mijn familie en wat collega's er, moest ik stiekem wel ff huilen! erna wat wezen drinken en daarna foto's gaan maken bij de kerk tegenover het stadhuis. om 12 uur met mijn en zijn ouders gaan lunchen en erna naar huis. Daar ff rustig gezeten, mijn haar weer gedaan en alles klaar gezet voor het feest. het feest was heel gezellig en informeel. veel leuke kado's gekregen! tegen 9 uur was iedereen weer weg en hebben we samen nog lekker gedronken en toastjes gegeten. Dinsdagochtend kregen we ontbijtservice, ook dat was erg leuk. maakte het helemaal af! Hele dag was speciaal, bijzonder, gezellig en fantastisch!

Nu dan maar over naar het stuk waar het voor ons om gaat draaien!!
Daarvoor hebben we natuurlijk ook niet stilgezeten. Ondertussen is het duidelijk dat onze kat, Baloe, niet mee kan naar Singapore. In de huizen waar wij kunnen gaan wonen, worden geen huisdieren geaccepteerd. Dit betekent dat Baloe een nieuw plekje moet krijgen. Gelukkig hebben we die gevonden bij een broer van Hans-Peter, zijn vrouw en hun twee kinderen. Voor ons is het toch wel raar dat Baloe niet mee mag, want we hadden er zo op gehoopt en gerekend! Iets vanuit thuis wat daar is, zorgt ervoor dat je je sneller op je plekje voelt!
Daarnaast is het huurcontract voor het stel wat ons huis gaat huren eindelijk af. Deze moet alleen nog door ons allebei getekend worden.
Ook zijn we druk bezig met onze passen. Hans-Peter zijn pas waren ze al mee bezig, maar aangezien de mijne gekoppeld wordt aan die van hem wachten ze nog op onze trouwpapieren en kopieen van mijn paspoort. Gelukkig gaan we dat vandaag inscannen en emailen. Zodra Hans-Peter zijn pass heeft, dan boekt hij een vlucht, wat hoogstwaarschijnlijk 25 juni gaat zijn. Dit zodat hij nog wat tijd heeft om te acclimatiseren.

Nou, dat was het voor nu! een verhaal weer, maar zo blijven jullie tenminste op de hoogte ;)!!

dikke kus