Het is zeker, we gaan naar Singapore ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Het is zeker, we gaan naar Singapore ... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Het is zeker, we gaan naar Singapore ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

11 Januari 2010 | Nederland, Delft

Ik schreef het ruim twee maanden geleden al, er lang een aanbod voor Singapore. Net voor Oud&Nieuw kwam het definitieve aanbod, waarop Hans-Peter ja heeft gezegd.

Dit betekent dus dat we daadwerkelijk naar Singapore gaan. In ieder geval 1 jaar, met een uitloop naar nog een jaar. Hans-Peter gaat rond 1 juli weg/beginnen en dan blijf ik nog even hier. Ik ga hem eind augustus achterna, zodat ik mijn 3e jaar goed af kan ronden en mijn werk door de zomer heen kan helpen ;-) !

Nu wordt het allemaal echt, er moet vanalles geregeld gaan worden. Moeten we vaccinaties? Wat doen we met het huis? Wat doen we met de kat? Hoe zit het met visums? Hoe zit het met school?
Allemaal vragen, waarop we antwoorden gaan zoeken en het gaan regelen.

natuurlijk gaat het ook betekenen dat we iedereen in Nederland gaan missen, maar daarvoor krijgen we heel veel terug.

rappig is dat ik in een paar blogs terug had geschreven dat we naar het buitenland wilde en dat ik langzaam begon te denken, dat het er niet meer in zat! en nu toch wel. is het toeval? of willen we het gewoon zo graag dat we het toch mogelijk maken op welke manier dan ook?

jullie zijn weer op de hoogte! mochten er nog vragen zijn dan kan er natuurlijk altijd gebeld of gemaild worden!
(k)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

Blog over ons leven in Singapore

Actief sinds 18 Jan. 2010
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 51257

Voorgaande reizen:

11 Maart 2013 - 01 Januari 2020

Singapore, part 2

20 Juni 2010 - 01 Juli 2012

Singapore, part 1

Landen bezocht: