Het jaar van het Paard, take 1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu Het jaar van het Paard, take 1 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre Hoog - WaarBenJij.nu

Het jaar van het Paard, take 1

Door: Hans-Peter, Lieke, Ticho en Drevertje

Blijf op de hoogte en volg Hans-Peter, Lieke, Ticho en Ferre

16 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Ola,

Nu we er dan zijn betekent het vooral wennen en acclimatiseren. Fijn om dat te doen in combinatie met een jetlag. Ticho en Lieke lagen de eerste paar nachten wakker en vielen vaak pas rond half 3 in slaap. Wakker worden en actief zijn was daardoor best een opgave, hoewel we wel wat deden (lees: zwemmen en boodschappen doen). Gelukkig was het na vier dagen een heel eind over en gingen de nachten weer goed. Na de jetlag kwam het wennen aan het weer, het appartement en de omgeving.

We hebben de eerste week allemaal op een andere manier beleefd, dus hieronder een korte impressie van onze beleving.
Hans-Peter:
Ik was de enige zonder jetlag dus ik heb de drie anderen voorzien van al mijn goede zorgen. Ook hebben we Mexicaans gegeten.
Lieke:
Nou, daar ztten we dan in Singapore! Na maanden er naar toe te leven is het nu dan echt een feit. Grappig dat het zo snel als normaal kan voelen. En dat het nu net lijkt alsof we die bijna 10 maanden apart niet hebben mee gemaakt. Raar iets gevoel en tijd.
Ticho:
W ,fkdepza d0ddd c na aAZZZZZZZZZZZZZAaa ..
Drevertje:
Zie video.

Gelukkig hebben we wat foto’s en video’s gemaakt om een beetje een idee te geven van het appartement en wat we gedaan hebben.

Volgende keer bedenken we weer wat leuks!
Groeten!

Ps. we krijgen met enige regelmaat de vraag wat we leuk zouden vinden om opgestuurd te krijgen, dus bij deze een wishlist. Dit betekent niet dat het een verplichting is om op te sturen hoor!
- drop
- stoepkrijtjes
- ontbijtkoek
- sachets nescafe koffie
- hagelslag
- kaasstengels/tucs
- zakjes met kruiden (bv voor vlees of gerechten)
- leverworst
- kruidcake mix
- custard / griesmeel
- kinderboekjes
- Kruidvat hooikoortstabletten

• 16 Februari 2014 - 12:36

Marijke:

He Liekje, Hp en Ticho
    Leuk om op deze manier jullie te zien en te volgen in het verre SP. Leuk de video`s ook van je drukke buik :)) en Ticho die worstelt met een stoel haha. Geniet maar fijn van je zwangerschap en neem lekker de tijd om te wennen. Liefs Marijke

• 16 Februari 2014 - 22:04

Clara:

Mooi inkijkje in jullie leven in Singapore. Goed teken, dat het voelt, alsof jullie nooit "gescheiden " geweest zijn.
    Drevertje doet z,n broertje, lekker aktief.
    Zullen de leverworst opsturen.......Clara

• 17 Februari 2014 - 08:21

Marrianne :

Zo leuk om van jullie te lezen hoe het in Singapore gaat. Net of we ff een bakkie doen daar. Alle goeds voor jullie!